Produse adăugate în coș

Asistență telefonică: +40.374.909.010

Prăjim cafea autentică cu multă în Suceava

Asistență clienți

Echipa noastră este disponibilă pentru a vă oferi ajutorul.

Tot ce trebuie să știi despre comenzi și livrare

Comenzi și Livrare

Comenzile primite până la ora 15.00 sunt expediate în aceeași zi. Curierul livrează în 24-48h din momentul preluării.

Folosind pictograma asociată „Contul Meu”.

Adresa poate fi modificată din secțiunea „Contul meu”.

După  recepția și procesarea comenzii veți primi un mesaj de informare privind starea acesteia. Vă vom contacta telefonic pentru precizări dacă situația o impune.

In momentul preluării coletului, se emite un număr de identificare a comenzii de transport AWB. Puteți localiza coletul pe baza numărului respectiv inscriindu-l pe site-ul curierului GLS.

Ne adresăm clienților din România și spațiul Uniunii Europene.

Produsele vor fi împachetate pentru a fi livrate în stare optimă într-unul sau mai multe colete în funcție de natura comenzii. 

Curierul anunță printr-un mesaj SMS planificarea livrării comenzii. În cazul în care nu reușește să vă contacteze va încerca o nouă livrare după care va considera că nu doriți preluarea și va proceda la returnarea acesteia. 

Dacă ai nevoie să schimbi sau să returnezi un produs

Retururi sau Schimburi

Dacă nu ați desfăcut pungile de cafea sau ceai le puteti returna in termen de 14 zile. Piesele de schimb sunt returnabile numai în masura în care nu ați încercat punerea lor în operă.  

Vă rugăm să ne contactați pentru a stabili ce anume nu corespunde comenzii. Vă vom asista pentru rezolvarea situației prin expedierea piesei corect comandate. 

Veți menționa acest lucru pe AWB-ul curierului. Dacă aveți posibilitatea, veți face niște fotografii care să susțină cele constatate. Vă vom trimite o nouă comandă în locul celei deteriorate dacă ati respectat procedura descrisă mai sus.

Ideba Consulting SRL

Suceava, Str Ștrandului, nr 20 

Centru de Cafea, tel +40.374.909.010

Vă rugăm să ne contactați utilizând adresa de e-mail comercial(at)cafeaplus.ro sau telefonic +40.374.909.010.

Pentru clarificari legate de comanda pieselor de schimb, solicitați detalii utilizând adresa tehnic(at)cafeaplus.ro.  

Trimiteți un mesaj către comercial(at)cafeaplus.ro. Precizați numărul comenzii și adresa corectă la care doriți să se efectueze livrarea.

Puteți face acest lucru comunicându-ne informația pe e-mail sau telefonic până la ora 15.00 utilizând adresa comercial(at)cafeaplus.ro sau telefonic +40.374.909.010.

Ne contactați pe e-mail – comercial(at)cafeaplus.ro pentru a lua în considerare solicitarea d-voastră.

Ne trimiteți un e-mail pe adresa comercial(at)cafeaplus.ro cu referire la numărul comenzii plasate și precizați noua adresă. Pentru a putea opera modificarea, mesajul d-voastră trebuie să ne parvină până la ora 15.00 a zilei lucrătoare în care ați plasat comanda.

Răspunsuri la întrebările frecvente adresate echipei CafeaPlus

Întrebări frecvente

Produsele sunt expediate prin curier, iar pentru comenzile a căror valoare depășește 300 lei, transportul este gratuit.

Pentru a valida comanda este necesar să introduceți în coș produse în valoare de minim 100 lei, exclusiv transport. Puteți face acest lucru adaugând oricare din  produsele Mattina sau Tigro Caffe. De asemenea, completarea comenzii poate fi realizată cu ceaiurile Greenfield, al căror importator suntem. 

De regulă, produsele ajung la d-voastră în ziua următoare confirmării comenzii. Firmele de curierat partenere și-au luat însă o marjă de confort prin care își asumă un termen mai mare de 24h. 

Garanția pentru aparatele de cafea noi este de 1 an din momentul achiziției, iar pentru aparatele second hand perioada de garanție este de 3 luni.

Da, sub rezerva ca montajul să fie realizat de o firmă autorizată, cu cod CAEN declarat, specific activității de reparare echipamente. În caz contrar, veți pierde garanția pieselor comandate.

Prețul aparatului este condiționat de mai mulți factori precum:

  • nou sau second hand
  • de capacitate mică sau mare
  • cu sau fără accesorii.
Pentru a vă oferi un răspuns exact,  luați în considerare cât mai multe detalii despre aparat, ținând cont de cele precizate mai sus – nou sau sh, pentru uz personal sau profesional, tipul locației avute în vedere, prețul de vânzare a cafelei, etc.

Accesoriile se referă la sistemele de plată și la filtrul de dedurizare a apei.
Prețul de bază se referă la aparatul nou sau revizionat, livrabil cu garanție și probă de funcționare.
Accesoriile nu sunt incluse deoarece fiecare client hotărăște dacă aparatul va accepta fise de 50 de bani, bancnote sau alte modalități de încasare fără numerar.

Toate produsele pe care meniul unui aparat de cafea le afișează sunt disponibile pe stoc. Mai mult, vă încurajăm să le achiziționați de la noi deoarece veți avea prioritate la service mai ales în perioada de post garanție.

Nu ai găsit răspuns la întrebarea ta?

Discută cu noi

⚖️ LEGAL

Nume firmă: IDEBA CONSULTING SRL
CUI: RO 22059050
Nr. Înmatriculare: J33/1060/2007
Sediu social: STR. 28 NOIEMBRIE 5

🏢 LOCAȚIA NOASTRĂ​

ℹ️ Departamente

Vânzări Aparate: 0754.417.342
E-mail: comercial(at)cafeaplus.ro
Vanzari Piese: 0744.298.362
E-Mail: tehnic(at)cafeaplus.ro

⏳ PROGRAM DE MUNCĂ​

LUN-VIN 8:30 – 17:00

SÂM-DUM: ÎNCHIS

Livrare internațională

Pentru comenzile mai mari de 50€

Returnare simplă produse

Restituire a banilor în 30 de zile

Garanție internațională

Oferit în țara de utilizare

100% Conexiune sigură

Numerar / MasterCard / Visa