FAQ

Cele mai frecvente întrebări și răspunsuri

Prețul aparatului este condiționat de mai mulți factori precum:

  • nou sau second hand
  • de capacitate mică sau mare
  • cu sau fără accesorii.

Accesoriile se referă la sistemele de plată și la filtrul de dedurizare a apei.
Prețul de bază se referă la aparatul revizionat, livrabil cu garanție și
probă de funcționare.
Accesoriile nu sunt incluse deoarece fiecare client hotărăște dacă aparatul va accepta fise de 50 de bani, bancnote sau ambele.

Garanția pentru produsele noi este de 1 an din momentul achiziției, iar pentru aparatele second hand perioada de garanție este de 3 luni.

Toate produsele pe care meniul unui aparat de cafea le afișează sunt disponibile pe stoc. Mai mult, vă încurajăm să le achiziționați de la noi deoarece veți avea prioritate la service mai ales în perioada de post garanție.

Produsele sunt expediate prin curier, iar pentru comenzile a căror valoare depășește 1000 lei, transportul este asigurat de noi.

Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?

Folosește datele de contact de mai jos pentru a lua legătura cu noi și îți vom răspunde la întrebările adiționale

Închide
×
×

Cart

Buy for 1.000 lei more and get free shipping